کشتی کج

کشتی کج

Super Stars
کشتی کج

کشتی کج

Super Stars

بیوگرافی ری مستریو


 

  

موضوع : ::کشتی کج ساعت : 1:40
 

  

بیوگرافی :ری مستریو Rey Mysterio

 

پسر اسکارگوترزروبیو متولد 12 دسامبر محل تولد: سن دیگو کالیفرنیا

نام همسر اوآنجی دارای یک پسر به نام دامینیک ویک دختر به نام آیلیاه هست .قد :160 سانتیمتر وزن :63 کیلوگرم میباشد .اوکشتی کج را در چند لیگ عادی آغاز کرد سپس در سال 1989 به مکزیک وژاپن رفت.

 

او در مکزیک توانست سه بار عنوان قهرمان سبک وزن کشتی کج را از آن خود کند. او در سال 1996 اولین حضورش در  گری امریکن در مقابل دین مالنکوبود که منجر به شکست شد.ولی در 8 جولای در ماندی نایترو توانست دین مالنکو را شکست دهد وعنوان قهرمانی اش را پس بگیرد.

 

 

در آگست سال 2000 به همراه یوونتود در ماندی  نایترو باشکست ومپایر  دوباره عنوان قهرمان تک تیم را به دست آورد. در اکتبر 2002 به همراه اج باشکست براک لازنر}ری عنوان اولین قهرمانی  را به دست آورد. در سال 2002 در یک مسابقه سه تیمه در مقابل ادی عنوان را به گرور ها باختند. در ژوئن 2003 ری }مت هاردی

راشکست دادو توانست عنوان سبک وزن را ببرد.

در سال 2004با شکست تیجری بار دیگر قهرمان مسابقه سبک وزن شد. در 13ژانویه در یک مسابقه چهار تیمه برادران باشام ری راشکست دادند وقهرمانی را از او گرفتند ولی در نو وی ات}ادی وری  با هم تک تیم شدند وتوانستند قهرمانی را ببرند.یکبار ادی به کمک ری نیومد وبین انها اختلاف پیش اومدوسرانجام ادی توانست ری راشکست دهد با این حال وقتی ادی مرد ری برای او خیلی اشک ریخت  وحتی گاهی باپیراهن او وارد مسابقات میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد